Listing 1 - 10 of 73 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
De Praktijkmap bij het Ontwikkelingsplan en het Werkplan Godsdienst biedt de leid-st-er een waaier van activiteiten die inspirerend werken om zelf aan de slag te gaan met boeiende activiteiten, klasrituelen, stilte en gebedsmomenten.
Belangstellingscentra --- Godsdienst --- Kleuteronderwijs. --- Kleuteronderwijs.
Choose an application
Belangstellingscentra --- Hoekenwerk --- Kleuteronderwijs --- Kleuteronderwijs. --- Kleuteronderwijs. --- Didactiek.
Choose an application
Confetti is een totaalmethode voor het kleuteronderwijs. Dit betekent dat in het aanbod van Confetti de doelen en inhouden uit de verschillende leergebieden (wiskunde, taal, l.o., wereldoriëntatie en muzische vorming) verwerkt zijn. Uitgangspunt en basis hiervoor zijn het ontwikkelingsplan (OWP) en de leerplannen. Confetti sluit aan bij de 'klassieke' didactiek en methodiek van het Vlaamse kleuteronderwijs. Confetti werkt daarom vanuit belangstellingscentra en speelt in op de mogelijkheden van de eigentijdse hoekenklas. Confetti is een totaalpakket van concreet uitgewerkte ideeën waar een leid(st)er een schooljaar lang kan uit putten. De picto's in de pictodoos zijn gemaakt in een stevige kunststof. In de pictodoos zit ook een kopieerboekje met alle picto's in zwart/wit en een hele reeks kleuterkentekens.
Belangstellingscentra --- Hoekenwerk --- Kleuteronderwijs --- Kleuteronderwijs. --- Kleuteronderwijs. --- Didactiek.
Choose an application
Belangstellingscentra --- Taalontwikkeling --- Taalverwerving --- Kleuteronderwijs. --- Kleuters. --- Kleuters.
Choose an application
Belangstellingscentra --- Taalontwikkeling --- Taalverwerving --- Kleuteronderwijs. --- Kleuters. --- Kleuters.
Choose an application
kleuteronderwijs --- voorbereidend rekenen --- speelwerkbladen --- Belangstellingscentra --- Speelwerkbladen --- kleuteronderwijs. --- Kleuteronderwijs.
Choose an application
Dag Loeloe! werkt met 12 ankers (thema's) die gekoppeld worden aan herkenbare gebeurtenissen. Elk anker heeft een vaste structuur. De 12 ankers zijn verdeeld over 3 perioden: Periode 1: september t.e.m. november, Periode 2: december t.e.m. midden maart en Periode 3: midden maart t.e.m. juni. Binnen elk anker komen alle ontwikkelingsgebieden aan bod: taal, rekenen, sociaal-emotionele ontwikkeling, wetenschap en techniek, mens en maatschappij, motoriek en muzische vorming.
471.49 --- belangstellingscentra --- Thematisch werken --- kleuteronderwijs --- leerboeken --- Overige onderwerpen --- Schoolbooks - Didactic material --- 471.8
Choose an application
978-90-78688-08-2
#PBIB:+110.40 --- kleuteronderwijs --- leerboeken --- thematisch werken --- 471.4 --- didactiek --- ervaringsgericht onderwijs --- hoekenwerk --- ontwikkelingsgericht onderwijs --- thematisch onderwijs --- 471.49 --- Belangstellingscentra --- Hoekenwerk --- Ontwikkelingsgericht onderwijs --- Thematisch werken --- Thematisch werken (Belangstellingscentra) --- Onderwijs : Didactiek : Kleuteronderwijs --- didactiek kleuteronderwijs --- Didactiek; algemeen --- Overige onderwerpen --- Kleuteronderwijs --- Wereldoriëntatie
Choose an application
Dag Pompom! werkt met 12 ankers (thema's) die gekoppeld worden aan herkenbare gebeurtenissen. Elk anker heeft een vaste structuur. De 12 ankers zijn verdeeld over 3 perioden: Periode 1: september t.e.m. november, Periode 2: december t.e.m. midden maart en Periode 3: midden maart t.e.m. juni. Binnen elk anker komen alle ontwikkelingsgebieden aan bod: taal, rekenen, sociaal-emotionele ontwikkeling, wetenschap en techniek, mens en maatschappij, motoriek en muzische vorming.
471.49 --- belangstellingscentra --- Thematisch werken --- kleuteronderwijs --- leerboeken --- 471.8 --- Overige onderwerpen --- Schoolbooks - Didactic material --- PXL-Education 2017 --- didactische werkvormen
Choose an application
Pompom is het vriendje voor de derde kleuterklas en het neefje van Loeloe." Iedereen kan altijd terecht bij mij, ik kan goed luisteren. Ik kan me verwonderen over hele kleine dingen.Ik ben erg begaan met al mijn vriendjes en iedereen weet onmiddellijk hoe ik me voel. Rond oma's huis beleef ik heel wat avonturen en doe ik soms gekke dingen."
Listing 1 - 10 of 73 | << page >> |
Sort by
|